Ankieta badająca zadowolenie klientów

  • Drukuj

 

 

Ankieta badająca zadowolenie klientów

 

Szanowni Państwo!

Niniejszą ankietę kierujemy do Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Iłowej w celu  dokonania obiektywnej oceny funkcjonowania Ośrodka i pracy pracowników socjalnych.
W zawiązku z realizacją projektu „Dobry kierunek zmian. Nowa organizacja pracy w Ośrodku Pomocy Społecznej w Iłowej” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 nastąpią zmiany w naszej instytucji. Państwa odpowiedzi, uwagi i spostrzeżenia stanowią cenne źródło do wdrażania zmian i ciągłego doskonalenia.

 

Ankieta badająca zadowolenie klientów  <- pobierz

 

 

Projekt  „Dobry kierunek zmian. Nowa organizacja pracy w Ośrodku Pomocy Społecznej w Iłowej” realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020